niedziela, 13 maja 2012

od czego zacząć?

W sumie z zewnątrz dom wygląda ok., jest wszystko co powinno być. Tylko w środku pustka, gołe mury i nawet posadzek nie ma. 

Nie będę opisywać jak pomagałam u teściowej robić salon, bo to nie mój dom marzeń, moje zaczęło się później. Najważniejsza rzecz teraz to posadzki.
Najlepsze i najładniejsze są te z agregatu, dzwoniłam do wielu wykonawców i ceny były podobne- około 12zł/m2. Tylko nie przyjeżdżają do mniej niż 100m2, a u nas jest 70m2. Trudno trzeba było zamówić i zapłacić jak za 100m2.
Ale musze przyznać, że byłam w szoku. Ekipa 5 osobowa, bardzo dobrze zorganizowana i zdyscyplinowana. Każdy znał swoje miejsce i zajęcie. Jeden dzień, a dokładnie kilka godzin i było zrobione. Pięknie zatarte i idealnie wypoziomowane, wcześniej było tak nierówno, że różnica poziomów po obu końcach wynosiła 10cm!!  Trzeba było uzupełniać styropianem. Na parterze było tak nierówno, że stały kałuże.  Pod jedną ze ścian styropianu jest 20cm!! Ale to już za nami, wyszło super, porobione zostały dylatacje, a ja oczywiście chodziłam i sprawdzałam czy wszystko się zgadza. Jak zawsze upierdliwa  J.
Na tym etapie nic nie mogłam pomóc, bo faktycznie wszystko zrobione zostało w piorunującym tempie.

3 komentarze:

  1. GRATULUJĘ, ŻE TRAFIŁA PANI NA UCZCIWĄ EKIPĘ FACHOWCÓW, JA NIE MIAŁEM TEGO SZCZĘŚCIA, SAMO POZIOMOWANIE, A POTEM UKŁADANIE MOZAIKI TRWAŁO PRAWIE PÓŁ ROKU, DLACZEGO?, BO TRAFIŁEM NA GRUPĘ "DROBNYCH PIJACZKÓW" - "PANIE KIEROWNIKU" TO SIĘ "STYKNIE", CZYLI POŁĄCZY I NIE BĘDZIE ŚLADU PO TYM STYKU. DLATEGO ŻYCZĘ PANI DALSZYCH EKIP, TAK RZETELNCH, POWODZENIA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ekipami tak bywa, dlatego warto sprawdzać ludzi którym mamy zapłacić nie małe przecież pieniądze. Warto wziąć namiary na kogoś u kogo pracowali i z taką osobą pogadać o tym

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym żeby nasze gniazdko było już w takim stanie, niestety jeszcze długa droga :]

    ogrodzenia betonowe łódź

    OdpowiedzUsuń